Провалена рекламна стратегия доведе кадрови промени във Велинград

11.08.2017 0 1529

Години наред Велинград е осеян с рекламно-информационни табели. Различни реклами висят на различни места и за тях не плаща никой. Или почти никой. А общината продължава да бъде в затруднено финансово състояние и въпреки това не желае да събира полагащите й се пари от реклама. Затова и специално сформираната Дирекция „Икономическа политика, реклама и туризъм“ оглавена от Цвета Спасова се оказа тотален провал. Признават го управляващите.

Дълго исканата от екипа ни справка показва, че за периода януари - 31 юли 2017 година приходите от реклама са едва 6 792,63 лева. От вече несъществуващата дирекция обаче отчитат в своя актив още 150 лева такси за разглеждане на документи, 650 лева от разрешителни за поставяне на преместваеми обекти, 5 080 лева приходи по договори от преди 2017 г.  По този начин приходите от реклама в курорт с европейско значение достигат 12 673,31 лева.

За да покаже, че все пак са работили, Спасова прилага и справка за предходните години, когато от тази дейност общината е получила 11 117 лева за 2015 и 9 751 лв. за 2016 година. Впечатление прави и броя на сключените договори – едва 15 и още 5 в процес на подписване.

В момента тече и процедура по съгласуване с КАТ на обща схема за 33 петна за поставяне на рекламни табла, за които заявления са подали 15 фирми. За 2016 и 2017 година общият брой на одобрените рекламни петна е 39.

Рекламата на Велинград също не е на нужното ниво. Констатират го, както жителите на общината, така и от различните браншови организации. Затова и кметът Костадин Коев обещава промени. Такива ще има, както в областта на рекламата във и за града, така и в други отдели на администрацията. В местната администрация вече работи отдел „Туризъм и реклама“. Той е оглавен от Добринка Данчева. На нея е възложено и изработката на нова стратегията за рекламата на Велинград.

Обратно

(0)Коментари

Коментар:
Добави